25 Mayıs 2009 Pazartesi

Geri Döndüm

Sınavlar bahaneydi, deniz-güneş ve alkol barındıran süper bir tatil geçirdim... Bu süre zarfında da sizi es geçtim... Ligde de erken havlu atan bir Galatasaray olduğu için de bende erkenden veda ettim galiba..


Olmadığım süre zarfındaki ne o sıkıcı Galatasaray maçlarından ne ligin durumundan ne de Avrupa liglerinden bahsedeceğim


Büyük Kaptan'ımızın başımıza geldiğinden beri oynadığımız en iyi maçta stoperlerimiz Beşiktaş'a şampiyonluğu hediye etti... Her ne kadar son haftaya Uefa'ya gidememe riski taşıyarak giriyor olsak da ligin puan tablosu belli oldu benim gözümde... Umarım Şampiyonlar ligindeki 2. temsilcimiz Trabzonspor olur...


Gündemden bu kadar kopan bir blog yazarı olarak sadece bir kaç konuya dikkat çekmek istiyorum...
Galatasaray Schuster, Lucescu derken gün geçtikçe aradığı hoca kalitesinde düşmeye başladı... Umarım Bülent Hoca'yla savunma filminin devamını çekmeye çalışılmaz...

Transferde de hızlı başlayacak galiba Galatasaray Van Nistelrooy sesleri ciddi anlamda yükselmeye başladı... Eğer ki sakat değilse RDV Baros'un yanına kusursuz olacaktır... Tabi ki arkalarında savunma anlamında daha dirençli bir orta saha isteyecektir ki bu da sorunlu Lincoln'e veda demek oluyor...

Bunun dışında kale, sağ bek/sağ açık ve stoper bölgelerine de yabancı oyuncu bakılıyor bildiğim kadarıyla... Yerli transferde ise Adnan Sezgin ve ekibi yine ciddi süpriz (3. lige kadar inen bir liste var ellerinde) transflerle gelicekler benden size söylemesi...

Galatasaray, Teknik Direktör seçimi, ve transfer politikasi hakkinda daha detayli bir yazi yazmak şart oldu zaten o yüzden detayları bekletiyorum walla....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder