21 Nisan 2009 Salı

Yine Memleket Yolları...

İşe yeni başlayıp hemen izne ayrılanlar gibiyim, biliyorum ama aynı zamanda öğrenci de olduğumuzdan bulduğumuz en kısa tatillerde (23 Nisan) bile kendimize tatil yaratıyoruz. Bir gün öncesi ve bir gün sonrası dersleri ekilerek tam 5 günlük bir tatil bekliyor beni....



Bu seferki tercih ise 6 aydır gidemediğim memleketim Ordu...Bloga Ordu'da devam edebileğime inanıyorum.... Zaten şu anda bu blogla ilgilenenlerin çoğu olan arkadaşlarımın bir kısmı da beni orda bekliyor... Burdan beni bekleyin diye sesleniyorum onlara...

Plan şudur ki,

İlk gün aile ziyaretleri...

2. gün sabah Dıgı'da Karadeniz Pidesi öğlen gırgır-şamata-nargile-PS3 ve bilimum benzeri zaman öldürücüler.... Boztepe veya kapatılmış bir evde şarap gecesi (Yerseniz!!)....

3. gün sabah Dıgı'da Karadeniz Pidesi öğlen gırgır-şamata-nargile-PS3 ve bilimum benzeri zaman öldürücüler.... Sonu Boztepe'de bitecek bir gün daha...

4.gün sabah Dıgı'da Karadeniz Pidesi öğlen gırgır-şamata-nargile-PS3 ve bilimum benzeri zaman öldürücüler.... Cumartesi'ye tekabül eden bu gün özel olarak ayırtılmıştır...

5.gün aile ziyareti ve eve dönüş...


1 yorum:

  1. Planına büyük ihtimalle uyacağını düşünüyorum kardeş... Zaten başka bir alternatif de yok... Ancak birkaç nokta dışında "Boztepe veya kapatılmış bir evde şarap gecesi" :)
    Bu arada ben yokum... Rahat rahat PS3 oynayabilirsin :)

    YanıtlaSil